Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türbanlı sex skiş Etiketi


türbanlı sex skiş turbanli_sex_skis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Bok Hayrani
Adim scat ,33 yasinda ve shiting e bayiliyorum, internetten tanistigim bir kiz vardi,kendini 25 yasinda tanitmisti, kendini biraz anlat demisti , b
2254
seks hikayeleri
Tecavüz edilmek en büyük fantazim
Ben 35 yaşında 1.70 boyunda, balık etli, dolgun göğüslü esmer bir hatunum. Ve seksi inanılmaz seviyorum. Yanlız benim seks anlayışım biraz farklı çünk
9340
seks hikayeleri
Karisni Siktim Gercek
Karısnı Siktim (gercek) Ben 185 boyunda 75 kiloda esmer yesil gozlu biriyim.... Bir gun eve yeni gelmistim ve mail adresimi kontrol ederken (ismini
11559
seks hikayeleri
benim azgın küçük lolitam
Birkaç hafta önce bizim buradaki bir mağazaya pantolon almaya gitmiştim.Mağazada sadece memeleri yeni tomurcuklanmaya başlamış kısa saçlı esmer güzeli
8123
seks hikayeleri
vemedim ama versemiydim
selam arkadaşlar ismim esra.lise okuyorum sexi sexx ile ilgili şeyleri çok seviyorum vucudum fena değildir kısa açık giyinmeyi secerim erkeklerin bakı
2789
seks hikayeleri
Annemi Becerdim
selam ben 18 annem 40 yaşında iki yıl öncede babam vefat etti.halı sahada saat onda akşam maçımız vardı maç bitti eve geldim evden sesler yükseliyordu
8790
seks hikayeleri
Babamla Yattım
Bir ailenin tek kızıyım. Şu an 20 yaşındayım. Anlatacağım olay bundan 4 yıl önce başımdan geçti. Sarışın, mavi gözlü, beyaz tenli, 1,72 boyunda, düzgü
36833
seks hikayeleri
TEYZEMİN İSTEĞİ
 selam arkadaslar  yada okurlar har neyse ıste ben 22 yasın da kadınlarla konusmasını ıyı bılen bırıyım ve seytan tuyu dedıklerı seyın ben d
5228
seks hikayeleri
Kenanın kocaman keman yayı
Adım Kenan. yaşadıklarımızı beraber anlatmak istedik. Bu yüzden olayların bir kısmını ben bir kısmını da o yazacak. Ben medikal sektörde çalışıyorum.
3374
seks hikayeleri
ATEŞLİ İNTİKAM GECESİ
Merhaba sayın arkadaşlar ben Rüken.sizlere çok ateşli bir gecemi anlatacağım. ben memleketim dışında yani van yüzüncü yıl üniversitesi büro yönetimi v
6377
seks hikayeleri
BAYRAMDA HALAMLA
Merhaba ben istanbuldan erdinç size şeker bayramında halamla yaşadığım ilişkiyi anlatacağım...   bayramda ailem amcamların yanına yani kırık
6472
seks hikayeleri
BARDAK FANTEZİSİ
 merhaba ben mersinden erhan size basımdan gecen bir hikayemi yazmak istiyorum...ben suan 24 yasındayım teyzemin kızı tugba ise 21yasında kenidi
3474
seks hikayeleri
Tırcı
Slm..adım serdar 41 yaşında 170 boy 85 kilo TIR şöförüyüm..anlatacağım olay fransa da başımdan geçti.Türkiye den fransa, Paris e yük götürüyordum.Pari
2927
seks hikayeleri
Tezgahtar Çocuk Annemi Yedi
Tezgahtar Çocuk Annemi Yedi Selam ben izmirden Polat ben 18 yaşındayım. Benim 37 yaşında tam sarışın bomba bir annem war. Adı Nuray Geçen hafta an
7256
seks hikayeleri
Turbanli Ile Serkan
Türbanlı ile Serkan Benim başörtülü türbanlı bayanlara karşı özel bir ilgim var.Çünkü konfeksiyon dükkanıma gelen bazı türbanlı bayanlar eşarp veya e
7560
seks hikayeleri
masajdayken kocam beni izliyormuş
Merhaba ben melis 27 yaşındayım kocamı tanıyana kadar evlenmeyi hiç düşünmüyordum kocam üniversite eğitimini Amerikada görmüş uzun yıllar orada yaşamı
10286
seks hikayeleri
komşımun gelini esmer kız
ben 20 yaşındayım ilk seks deneyimi karaköyfe geçirdm çok güzeldi her hafta giderdim sonra komşumun gelinini gördüm kapalı çok güzel bir kız ilk zama
8292
seks hikayeleri
Karımın Tangaları
|merhaba adım kaan.ben ve karım duygu 6 yıllık evliyiz.önceleri her şey yolunda gidiyor ve karımla hemen hergün sikişiyorduk.karımın o tatlı amına,koc
4265
seks hikayeleri
meltemin çıglıkları
aradan iki gün geçti. m.ali çağırdı. gittim. sofra hazır her şey çok mükemmel.ben alkol almam ama m.ali içer. zaten içince her şeyi kaybeder.evde mahr
2137
seks hikayeleri
banyoda komşumla
a oturan bayan komsumuzu gordum.(bayan komsumuzun ismi Melahet.40yasinda,evli ve 2 cocugu var.kocasi uzak bir yerde ogretmen olarakcalisiyor.)bana biz
7252
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :