Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

pornofilm+sexfilm Etiketi


pornofilm+sexfilm pornofilm-sexfilm
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Komşumun Manitası
Selam Arkadaşlar benim anlatacağım olay kendi basımdan bire birgeçmiş ve yaşanmış yalanı dolanı olmayan bir gerçek olaydır.Ben İstanbul Aksaray’da ika
1302
seks hikayeleri
Çırak
Uzun yaz tatilinin ortalarıydı. Ben üniversite ortamında ardağımı bulamamış yeni zevkler peşindeydim. Bu arada bakkalın çırağı geliş gidişlerimde hep
2083
seks hikayeleri
feci sakso çektirdim
MERHABA BEN KAAN. BAŞIMDAN GEÇEN BİR HİKAYEYİ SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM. BEN 31 YAŞINDA KUMRL ELA GօZLÜ 1.80 BOYUNDA REKLAMIMI YAPMAYI SEVMEM AMA İ
1011
seks hikayeleri
Annemle yattım
Merhaba porno hikaye okurları size tamamen gerçek bi hikaye anlatacağım.Ben 18 yaşında annem ise 30 yaşında balık etli sarışın çok seksi ve güzel bir
53380
seks hikayeleri
kıbrısta evli çiftle bisexx
selamlar ben tolga 21 yaşındayımm ve kıbrısta okuyorumm yakışıklı bi bisexüelim kadınlar kadar erkeklerde ilgimi çekiyorr birgün yine internette dolaş
4646
seks hikayeleri
yengemi banyoda bagırta bagırta
yengemle arramızda bi bağ vardı sanki ve bi gün yengeme indim vee yengem banyodaydı seslendim içerde beklememi söledi yeni girdiğini söledi bnde tmm
28361
seks hikayeleri
Casu Saxo
Slm ben 16 yaşında hafif kilolu yakışıklı bir gencim.benim taaa küçüklükten beri ve hala arkadaşım olan koca götlü cansuyla yaşadıklarımı anlatıyım.bi
10682
seks hikayeleri
Ev Sahibim
Ev sahibim ben kocasından ayrılmış oğlum ve kızımla birlikte kirada oturan birisiyim 40 yaşında orta şişmalıkta bir kadınım ev sahiplerim yurtdışında
2295
seks hikayeleri
Kuzenlerden Erkek Erkeğe Sex
Kuzenlerden Erkek Erkeğe Sex Ben 21 yaşında üniversite öğrencisi bir erkeyim. 18 yaşımdayken yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum. yıllardır koşu
4231
seks hikayeleri
İlk Denemelerim
Merhaba arkadaşlar ben Beyza. Ve bu ilk hikayem ve ilk denemem ben suan 19 yasındayım üniversiteye başladım ama ilk denemelerim orta okul 8. sınıfta o
13306
seks hikayeleri
cemileye çaktım
Mrb fantezi seven dostlarım size yakın zamanda başımdan geçen harika bir olayı anlatmak istiyorum ama önce kendimi tanıtayım ben Kemal 38 yaşında bekâ
988
seks hikayeleri
TATİL
Benim 25 yaşlarında 170 boylarında esmer bir teyzem var.Kendisi doktordu onun götünün düşünerek bir çok gez 31 çektim.Bir gün iş nedeniyle bursaya gi
2909
seks hikayeleri
Ah Kiz Kardesim
Ah Kız Kardeşim Merhaba ben yaşamış olduğum bir olayı sizlere anlatmak istiyorum.Bir gün çarşıya gitmiştim ve eve geldğimde evde kimse yoktu. E
5046
seks hikayeleri
Izmirli Ayca1
Izmirli_ayça1 Merhaba. Adım ayça 28 yaşındayım ve ve izmirliyimi. 22 Yaşında evlenip boşandım ve yanlız yaşıyorrum. Benim hikayem bundan 3 sene eveli
1869
seks hikayeleri
güzeli pazarda tavladım
Bizim kütahya tavşanlının her cuma günü cumpası olur.Satılan şeylerde giyim üzerine olunca tavşanlıdaki bütün hatunlar oraya akın ederler.Bende güzel
375
seks hikayeleri
kocamın ki azcık yetmiyo :)
adım Nesrin. 35 yaşında, 2 çocuk annesi, çalışmayan bir kadınım. 14 ve 16 yaşında 2 oğlum var. Kocamın kendine ait bir işyeri var. Benim hikayem g
5909
seks hikayeleri
garsonum ama rus kızları götürüyorum
simdiye kadar okudugum hikayelerin hemen hemen hepsi bir birinr denk seyler neyse fazla uzatmadan bende konuma girim. isimler gercektir bunu soyleyim
1230
seks hikayeleri
rkadaşın küçük kızıyla
Slm biz uşakdan 24 ve 23 yaşlarında 3, 5 senelik evli çiftiz. Benim adım ramazan eşimin adıda elif. Ben askerden geldikden sonra özel bir şirkette çal
6283
seks hikayeleri
İlk Ve Tek Deneyim
Slm arkadaşlar ben şu 23 yaşlarlarındayım ismim mehmet size ilk vetek gay lik maceramı ve ilişkimi anlatacam tam olarak kendimi gay hissetmem liseöğ
1691
seks hikayeleri
Artık Bir Efendim Var 4
Efendim ağzıma ilk sıçtığı günden itibaren artık tuvalete gitmiyor, sürekli olarak beni kullanıyordu. Sadece Pazar günleri normal yemek yiyebiliyordum
1632
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :