Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

köpek siken yaşlı Etiketi


köpek siken yaşlı kopek_siken_yasli
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Muhteşem Sex
Bir gün okulda beden dersinden çıkmıştım çok yorgundum ve öğle arası tatiline girecektik o sırada ben elbiselerimi çok yorgun olduğum için geç deiştir
2743
seks hikayeleri
Muhtesem Yarak
Merhaba arkadaslar ben Izmırde oturan ve dul bır kadınım, dırek konuyu anlatmak ıstıyorum. Internete ne kadar guvenmesemden azgınlık ınsana bazı seyl
5413
seks hikayeleri
ilk yapışım
Çocukluğumdan beri kendi götümü okşar ufak salatalık kalem gibi şeyler sokar tatmin olurdum. Devamlı Aksaray bölgesinde sinemalara gider ama hiç cesar
1389
seks hikayeleri
Mahallenin Köpeği
Okul gereği uzun sureden beri İzmir dışındaydım. maalesef üniversite. bitince geri dönmek zorunda kaldım.haliyle çevrem çok fazla geniş değildi. Yani
6868
seks hikayeleri
Bukadarini Beklemiyordum
Sevgili okurlar, ben 29 yasinda bekar bir gencim. Kadin ayaklarinin goruntusu beni hep tahrik etmistir. Ozellikle ayaklarin alttan goruntusu, eger
1544
seks hikayeleri
kız kardeşimin büyük götü
ben 1.70 boyunda yakışıklı bir erkeğim direk hikayeme geçiyorum benim birde kız kardeşim var olgun ve gü
4590
seks hikayeleri
KAYINBABAM VE BEN
 merhaba turklibido okuyucuları:ben evli 1 çocuk annesi 5 yıllık evli olan sarışın beyaz tenli kapalı bir bayanım..kocam bir tekstil firmasında i
18020
seks hikayeleri
AYAK YALANIR
SİVASTA AYAĞINI YALATMAK İSTEYEN BAYANLAR YORUM YAPSINİsim : Mail :
1100
seks hikayeleri
Cemille Ozel Ders
Cemil`le Özel Ders Yirmisekiz yasında genc bir hanımım, evin bütcesine yardımcı olabilmek icin tanıdıkların cocuklarına inglizce ders veriyordum. Yin
3494
seks hikayeleri
Bol Aksiyon
Herşey ben 14 yaşında iken başladı. Babam,Annem,Ben ve 5 yaşındaki kız kardeşim birlikte mutlu yaşıyorduk.Babam normal sınırlarında orta fizikli ve st
7820
seks hikayeleri
babamın muhteşem sevqisi
ben doğma büyüme aydınlıyım başımdan qeçen bi hikayemi anlatmak istiyom ama çekinerek içimdeki hırs beni yiyior burda bari boşatayım içimdekileri biz
5653
seks hikayeleri
Annem
Üniversite yıllarında başımdan geçen bir olay bu. Annem üniversitede okurken kaldığım eve beni ziyarete gelmişti. Birkaç gün kalacaktı. Bu arada da e
5673
seks hikayeleri
ablamı arkadaşlarımla beraber siktik
Merhabalar arkadaşlar ben izmirden sercan sizlere arkadaşlarımın ve benim ablamla olan hikayesini anlatacağım. ben 15 yaşındayım ablam ise 17 yaşın
17119
seks hikayeleri
dayım yokken yengemi boş bırakırmıyım
slm arkadaslar ben 18 yasında bir azgın erkegim neyse hikayeme geleyim.bir gün yengemlere gittim ve yengemin dayımla sikiştigini gördüm vede benim sik
1015
seks hikayeleri
beden egitimi hocamla
O zamanlar lise 2de okuyordum. Okulun açıldığı daha 3 hafta bile olmamıştı.Sınıfa izmirden gelen dilek isminde nefis bir sarışın vardı.Onu daha görür
2705
seks hikayeleri
Fantezi
Duştan yeni çıkmış ve yatağa yüzükoyun serilmişsin. Dizlerinin arkasından başlayıp, boncuk boncuk kalmış su damlalarını dudaklarımla toplayarak geliyo
2173
seks hikayeleri
üniversiteli kızı bozdum
öncelikle bu hikayemdeki anlatacagım herseyin gercek oldugunun bilinmesini istiyorum.. üniversiteyi Abant izzet baysal üni. de okudum..ilk sene yurtta
3470
seks hikayeleri
Kadının evinde sevistik cılgınca
Herkese selamlar, ben murat mersinde oturuyorum. Birgün hafta sonu evde hanımla otururken karşı komşumuz fatma hanım(3 yıldır dul) bize yaptığı tatlıl
3441
seks hikayeleri
Zevk Çığlıkları
Mrb ben 18 yaşında balık etli dolgun göğüslü bi bayanım.ztn erkek arkadaşımda en çok göğüslerime bayılır.fazla uzatmadan yaşadığım zevki anlatayım.erk
2621
seks hikayeleri
Arşivde Dağıttım Hatice`yi
Ankara`nin baharda kapali,yagmurlu havasi beni hep azdirir.Iste boylebir gunde,en azgin animda, Hatice`ye ilk olarak,bir devlet dairesinderastladim.Or
2162
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :