Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kocam beni siktirdi Etiketi


kocam beni siktirdi kocam_beni_siktirdi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Canim Sinemcim
Canım Sinemcim dediği gibi ykamdan tuttu beni yatak odasına çekti. şimdi yatak odasındayız altıma uzanmış hep hayalini kurduğum sikmek için can attığ
1188
seks hikayeleri
komşum esrayı dagıttım
Ben Volkan, 28 yaşında 4 yıllık evliyim. 175 boyunda atletik bir vucudum var. Epey uzun süre spor yaptığım için vucudum bayanların ilgisini çeker. Anl
1352
seks hikayeleri
Eylendik
Eylendik ilginiz için teşekkürler arkadaşlar hikayerm3e kaldım yerden devam ediyıorum o gece baya erylendik alkolin etkisiyle kocam hadiş gidelim
1077
seks hikayeleri
patronuma götten vericek
Anlatmaya ilk baştan başlayacağım. Patronum yakışıklı oldukçada sempatik biri ama evli. Ben ise 1,70 boyunda sarışın ve oldukça sexi bir bayanım. Patr
1833
seks hikayeleri
kalın kemer ile
Ben orta okul ve lisede iken, dönem 80 ’lerin sonu idi. O dönemde, elbette 80‘lerin modası hakimdi. Yani modada abartının olduğu dönem. Büyük yakalı g
4885
seks hikayeleri
Ses Tonu Yumuşacıktı
Sabah uyandığımda kapalı bir hava ile karşılaşınca bugününde çok sıradan bir gün gibi geçeceğini tahmin etmiştim. Sanırım yanılmışım. Gece çok sıkıcı
998
seks hikayeleri
Sikmek Çok Güzel
Selam arkadaşlar ben CANER ben geçen gün bizim lisede bir kızla erkeğin sikişmesini izledim içimden ben niye kız sikmiyorum bir de baktım arkamda bir
2442
seks hikayeleri
evlinin tadı
Mrb yeni bi anımla uzun bi aradan sonra sizlerleyim arkadaşlar. İsmim sercan yaş 27. İyi bir iş ve kariyer sahibiyim ve yakışıklı da olunca haliyle se
1654
seks hikayeleri
Kordon Boyunda
SELAM ARKADAŞLAR BU OLAYI YAKLAŞIK BİR HAFTA ÖNCE İZMİR ALSANCAKTA SERDAR ORTAÇ KONSERİNDEN SONRA GECENİN İLERLEYEN SAATLERİNDE YAŞADIM.KONSER BİTMİŞT
1089
seks hikayeleri
Otobüste Başladı
Kız kardeşimi dersaneden almış beraber otobüsle eve gidecektik.iş çıkışı saati olduğundan otobüsler çok kalabalıktı. ben biraz bekleyelim boş gelir de
7442
seks hikayeleri
SibeLi Bağırta Bağırta Siktim
|Evet sevgili dostlar. Adım iLker. 21 Yaşındayım. Anlatacağım olay istanbulda gerçekleşen muhteşem bir olay tabi bana gore.. Neyse efendim benim sib
2668
seks hikayeleri
Üniversiteli Kızlar
ÜNİVERSİTELİ KIZLAR Herkese merhabalar adım Tarkan 1.85 boy yeşil göz ve sarışınım çevremdeki herkes çok yakışıkLI olduğunu sık sık söylerler ve
10608
seks hikayeleri
sikimi tutup götüne soktu
Herkese merhabalar hikayemi o kadar uzun tutumayacağım okuduğunuz anda ne kadar gerçek olduğunu anlayacaksınız isteyen her bayanı anlatacağım olaydaki
4764
seks hikayeleri
yarrak delisi baldızımı
ben istanbuldan berk yasım 26 182 boyundayım esmer ve çekici bir insanım, Hikayem bu yaz tatilinde gerçekleşti.Eşim ben ve baldızım birlikte tatile gi
2002
seks hikayeleri
kısmet işte
26 yaşında işim geregi sürekli seyehat eden birisiyim.Yaklaşık 6 ay önce Anamur Konya yolu arasında küçük bir köyün girişinde arabamın arıza sebebiyle
9578
seks hikayeleri
Geniş Ve Büyük Kalçalar
Geniş ve Büyük Kalçalar Merhaba hanımlar adım zafer 28 yaşındayım 174 boyunda 83 kilo bir gencim İstanbul Avcılar da oturuyorum, tombul bayanlarda
1387
seks hikayeleri
kayınpederle
ayınpederimle geçen sex hikayemi anlatacağım size.herkese slm esimle gorucu usulu evlendik yurt disinda yasiyordu evlenince bende yurtdisina gittimdah
839
seks hikayeleri
Çıldırtan Zevk
25 yaşarında sex hoşlanan sıkımın kalktıgı cılgının bırıyım neyse komsum melos 33 yaşlarında evlı 2 cocuklu olmasına ragmaen sarısın goguslerı avuclar
7358
seks hikayeleri
Meral`in Erkek Arkadaşı Semih
O sene Senem, nişanlım, beni deniz kenarındaki yazlıklarına davet etmişti. Ailesi zaten ileride evleneceğimizi bildiklerinden onlarda kalmama ses çık
1945
seks hikayeleri
Ahırdaki Hayvanlar
Ben 33 eşimse 30 yaşların da 184 boyunda iri yapılı bir kadındır. 10 Yıllık evliyiz ve iki tanede çocuğumuz var. Karım son derece seksi ve ateşli bir
0
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :