Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hayvanlarla seks yapan kızlar Etiketi


hayvanlarla seks yapan kızlar hayvanlarla_seks_yapan_kizlar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
annemm ve abimm
Merhaba sexhikyelerim okuyucuları. ben bunun gibi sitelere pek girmem ama hikayemi anlatmak istedim. Anneme olan ilgim ergenliğe girdiğimden beri vard
21824
seks hikayeleri
bakireligim gümledi
ben ugur bizi bi hoca vardı ben lise 2 ye gidiyorum o an 31 çektim ve sarmadı kıza dedim aşagıdaki wc ye gelsene olur dedi halbuki ben öpücektim ama a
1786
seks hikayeleri
ilk deneyimim
Merhaba ben deniz size ilk sex deneyimi deneyimimi anlatacağım ozamanlar 15 yaşındaydım gittiğim özel okul yurt dışına geziler düzenliyordu bn gitmek
847
seks hikayeleri
ablamı her fırsatta sikiyorum
ismim Hasan 33 yaşında 7 senelik evli Kemal ve Ayşe adında iki çocuğum var eşimle görücü usululü ile evlendim ama seviyordumda çünkü namazında niyazın
9123
seks hikayeleri
Burcunun Amcığı
Slm ben adanadan yazıorum arkadaşlarla dışarda oturuğ sohbet ediorduk mahallemizde bir kız var adı burcu bi ara gözümüze çarptı köşe başında birile öp
3593
seks hikayeleri
yengeme oral sex
Anlatacağın Hikaye bundan yaklaşık 1 yıl önce oldu ben Almanyadan izine gelmiştim dayımda beni davet etti bende önce dolaşayım sonra giderim dedim ail
5735
seks hikayeleri
KONSERDE BALDIZIMLA
Konserde Baldızımla Merhaba arkadaşlar size anlatacağım kısa olay daha yeni Pazar günü yaşandı genelde biz erkekler yaparız bu taciz olayını ama kere
9687
seks hikayeleri
Sekreterim Aslı
|Merhaba ben uzun zamandır bir satış şirketinde müdürüm, size güzel satış elemanım Aslı`yı nasıl siktiğimi anlatmak istiyorum. Bazı akşamlar iş yoğunl
2841
seks hikayeleri
Harika Bir Gün
Evlenip ayrıldığımdan dolayı yanliz yaşamaktaydım. Yaşım 42 ve ithalat ve ihracatla uğraşmaktaydım yani zamanı kendim ayarlayan biri. Bir gün arkadaşı
982
seks hikayeleri
pastane müdürü
ben 23 yaşında antalyada yaşayan bir gencim size başımdan gecen güzel bir olayı paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz...!ben bir pastanede tezgahta
2986
seks hikayeleri
Evli Çift
Slm.adım engin. yazıcam hikaye gercektir fakat isimler takma isimdir.ben birgun ..... gazetesine 26 yasında 1.85 boyunda esmer tenli universite okuyan
6657
seks hikayeleri
Büfecinin Karısı
|Benim adim serkan Yasim otuzdort. Bir araba tamirhanesi sahibiyim. Tamirhanemin icinde kendime ayirdigim bir burom var. Tamirhaneye yakin pogaca, tos
2894
seks hikayeleri
Beni Iki Kişi Becerdi
selamlar ben daha önce kalfamla başımdan gecen hikayemi anlatmıştım evde yanlızdım canım sıkılıyordu. internette gay kanalına girdim başladım sohbet e
3159
seks hikayeleri
Lolita Sevgilim Ve Karim
Lolita sevgilim ve karım Selam Ben Bekir esimin ismi Esra ikimizde 28 yaşındayız. biz de herkes gibi sevişmelerimizde fanteziler kuruyoruz. Ben b
4125
seks hikayeleri
DILAN GERCEK
Selam arkadaslar ve bu mesaji okuyanlar.benim adim sahin su an 32 yasinda siyah sacli kahverengi gozlu cevresinda yakisikli olarak bilinen biriyim.
1442
seks hikayeleri
Casu Saxo
Slm ben 16 yaşında hafif kilolu yakışıklı bir gencim.benim taaa küçüklükten beri ve hala arkadaşım olan koca götlü cansuyla yaşadıklarımı anlatıyım.bi
10686
seks hikayeleri
Azgin Baldizim
Azgın baldızım Size altı sene evvel başımdan geçen, en ufak ayrıntısına kadar hayal ürünü olmayan ve şu ana kadar kimseyle paylaşamadığım bir olayı a
13685
seks hikayeleri
kız kardeşim semihayla ormanda
merhaba benim adım mehmet 38 yaşında evli 1 cocuk babasıyım kız kardeşim semihada 34 yaşında 3 cocuk annesi bir kadındır kız kardeşim semihayla yaklaş
6959
seks hikayeleri
Balıkma halama dalışım
ben gökhan size 1 yıl önce başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum.17 yaşındaydım.ben hemen konuya geleyim.halam 28 yaşında kumral 172 boylaında 63 kg
3808
seks hikayeleri
Teyzemler Satti Beni 3
Teyzemler sattı beni 3 Satıldığım ilk gün sanki 1 yıl gibiydi. Ikinci gün sabah daha 8 de uyandırdılar. Zaten 4 te uyumuştum. Uykusuzluktan sersem gi
2582
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :