Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

eşimi ve beni esimi_ve_beni
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Güzel Orospu
okulumuzun en güzel kızlarından olan tuğçe hep kısacık etek giyipmerdivenin başında dururdu erkeklerin alttan amını izlemesine bayılırdıgerçekten çok
1702
Bilun Kasarini Okulda
Bilun kaşarını okulda.... Bilun okulda inekliğiyle bilinen çok ciks bir kızdır.NaL olorak kodlayacağım okulda bir çok erkekle takılırdı. bende bunlar
2480
Kocam Iş Seyahatine Çıktı
Kocam sık sık iş seyahatlerine çıktığından evde yalnız kalır, korkardım. Evimiz Levent`te bahçe içinde, büyük bir ev. Bir hırsız girse evin içinden se
olgun komşuyla yattım
Ben henüz 17 yasında bakire bir kızdım su anda 19 yasındayım ve o zamanlar şehir dışında lise okuyordum.Bir gün tatil için memleketime dönmüstüm annem
3254
Bes Kisiydiler
Beş kişiydiler... Ben 19 yaşında uzun bacaklı, iri göğüslü, beyaz tenli, sarışın, yeşil gözlü, balık etinde bir kızım. Sevişmek benim hayat kayna
6825
Ankarada Otelde
Ankara`da otelde İstanbul`dan Ankara`ya geldim, 5 yıldızlı otele yerleştim. O gün içindeki işlerimi hallettikten sonra akşam otele döndüm. otelin bar
1935
umulmadık anda
Başımdan geçen hiç ummadığım bir ilişkimi anlatmak istiyorum size.Kuzenimin nişanında karşılaşmıktık Betül’ün ailesi ile. Betül kuzeniminnişanlısı. İz
1500
Yazlıkta Tecavüz
|Sıcak bir gündü.Yazlıkta arkadaşlarla denize girip çıktıktan sonra,eve geldim.Diğerleri plaj kafesinde okeye başladılar.Yalnızdım.Hemen duşa girdim.K
9175
komşum arzu
size bu hikayemmi karaman yazıyorum isimler degişmiştir ben yasım 34 ismim alper bır gun evde dururken komsum arzu aklımma geldı ve onu dusunurkenne k
3033
koca kalçalı pelinim benim
meraba sizlere bir hafta once yasadigim bir seks animi anlatmak istiyorum pelin isminde harika kalcalari olan cok guzel bir sevgilim var 23 yasinda ge
2478
Ayşenin Harika Amı
Arkadaşlar 25 yaşında genç bir erkegim alt komşumuz olan güzel kız ayşe yaşına ragmen seksi çekici bir kızdı bir gün akşam bizimkilerin evde olmadıgı
1591
mum sönmüştü
meraba. ben 25 yaşında hem çalışan hem okuyan bir gencim. bekar evinde kalıyoruz ve kızlı erkekli bayaa arkadaşım var. bi gün akşam ben sevgilim arkad
2338
ilk sikilişimi unutamam
slm bende bir hikaye paylaşmak istedim adım veysel ilk sikilişim 16 yaşındayken olmuştu o yaşlarda götümü parmaklar 31 çekerdim çok hoşuma giderdi. vü
8294
Tesettür Manyağı
Merhaba benim adim cem eşarplı kızlardan ve evli kadınlardan çok hoşlanıyorum. Dışarıda arabayla gezerken hep tesettürlü kadınların bol olduğu yerlerd
1759
Lezboluk Icin Yaratilmis Lolitaydi
Lezboluk İçin Yaratılmış Lolitaydı Merhaba adim funda. Bu olay 2 ay kadar önce basimdan geçti. Ben istanbul’da oturan dolgun vücutlu bir bayani
2025
içki masasında grup sex
merhaba ben izmirden kaan 18 yaşına yeni girdim. 185 boyunda göğüsleri olan kalçaları çıkık ve dolgun esmer birisiyim. götüm çok güzeldir bazen paza
14933
Aynur Hanım
Selam Ben Boludan hakan.ben 1,78 buyunda esmer yapılı ve düzgün bir vucuda sahıbım .cevremde hep beyenılen bir kişilige ve cekici bir fizigimin oldugu
13128
liseli körpe sikilmemiş am
benden bı yas buyuk bı sevgilim vardı adı Ceren. Sarisin mavi yada yeşil gozluydu tam hatırlamıyorum ama azgın bı kızdı. 3 erkek 3 kız her Allah\’ın g
6608
CIRAgIN ANNESi 2
ÇIRAĞIN ANNESİ 2 Ertesi gün yine çırağın evine gittim ayşe de beni bekliyordu. Üstünde siyah ince külotlu çorap ve değşet göğüsler beni bekliyordu. I
3154
Komşumun tadı müthişti
Size hayatımın en güzel sikişini anlatacağım. bir şirkette pazarlama müdürü çalışıyorum. Oturduğum apartmana yeni evli bir çift taşınmıştı. Ben en üst
9335
seks hikayeleri

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :