Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ciplak erotik resimler Etiketi


ciplak erotik resimler ciplak_erotik_resimler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Otel Calisanlari Ve Tek Ben
Otel çalışanları ve tek ben geçtiğimiz yaz tek başıma Bodrum a tatile gittim,kimseyi tanımıyordum ve hiç arkadaşım yoktu.Klacağım oteli özellikle kal
2212
seks hikayeleri
amca oglumun sikişi
selam arkadaslar ben HAZAL bu hikayeyi okuyan ya çekmeye baslasın ya da okuduktan sonra hemen sikecek birini bulup siksin ben üniversite okuan 20 yas
8915
seks hikayeleri
felsefe hocamız
Slm biz iki kafadar arkadasız ve bizim felsefe dersleri cok sıkıcı geçiyordu .biz de bu derse çalışmıyorduk.bu yüzden kötu not almıştık.felsefe hocamı
5331
seks hikayeleri
Annemin Feryadı
Ben 21 yaşında üniversite öğrencisiyim. 1.75 boyunda iri yapılı biriyim. Son derece muhafazakar bir ailem var. Annem, babam, abim ve ablamla yaşıyorum
43493
seks hikayeleri
Öğrencilik Hayatı
Üniversiteye (fakültemi belirtmeyeceğim) İzmirde gittim. Yurtta yer bulamadığım için bir baba dostunun aracılığı ile Hatay Semtinde bir pansiyon buldu
2216
seks hikayeleri
Obez Kızın Emzigi - Malikanede Sex
Obez Kızın Emzigi - Malikanede Sex Anlatacağım olay bundan 11 yıl önce başıma geldi. Şimdi 27 yaşındayım. Çorum`un bir köyünde yaşıyordum. Babam
3768
seks hikayeleri
Sikilmeye Bayiliyordim Hemde Insaatta
Sikilmeye bayılıyordım hemde inşaatta Bir gün gene canım fena halde sikilmek istiyordu.Ama bir iki yarrakla doyacak gibi değildim. Alev alev yanıyord
4458
seks hikayeleri
Dolgun Etli Dudaklarinin
|Onunla işyerinde tanışmıs,15 günde,birbirimize yakınlaşmıstık.Pazartesi akşamıydı ve beklenen gün gelmişti. Bir Yay gibi kisa ve küt kesilmis saçlar
1027
seks hikayeleri
Platonim
Platonim Merhaba, Size başımdan geçen ve halen içimde bir ukte olarak kalan hikayelerimden bir tanesini anlatmak istiyorum. Bende küçüklüğümden
855
seks hikayeleri
Alımlı Güzel
|herkese merhabalar ben bir bankada çalışıyorum 31 yaşındayım iş gereği eskişehire göreve gitmiştim internette chat yaparken bir bayan nikiyle selam v
924
seks hikayeleri
Ben Ve Meltem
merheba ben vefa size başımdan geçen bir olayı anlatıcam yazın bir gün meltem benim çıktıgım kızdı ben daha milli olmamıştım meltem yalaşıyorduk ama
1189
seks hikayeleri
Onunkisi Ilkmiş
slm arkadaşlar ben 19 yaşında kardeşim ise daha 18 yaşında idi kardeşim büyümüş alımlı bir kız olmuştu ona karşı farklı duygular beslemeye başlamıştım
2242
seks hikayeleri
Marmaris Tatili
Marmaris Tatili Bu yaşanmış bir olaydır. Eşim gerçek anlamda erkekleri ilk defa benimle tanımıştı ve aramızda bunun hep espirisi olurdu "her gün k
2122
seks hikayeleri
Halaların Halası
merhaba ben kinglong. bu hikaye 1ay önce başımdan geçti. halamların eveziyarete gitmiştik.yatıya kaldık. üst kattaki aynur19 yaşındaydı. onu zatengözü
3381
seks hikayeleri
Banyo Yapmaya Gelmişti
Bundan yaklaşık 5 ay önceydi. O zaman en azgın çağlarımdı. Günde en az üç kere masturbasyon yapardım. Çok güzel bir komşumuz vardı. İsmi Selma`ydı. Se
7734
seks hikayeleri
arkadaşımın ablasıyla emmeli gömmeli
Ben Doğu kökenli bir ailenin ilk çocuğuyum evimiz daha taşınmadan önce köyde yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. Benim cemo adında bir
3698
seks hikayeleri
Karı Kocayla Yaşadıklarım
! Selam hikaye okuyucular!Ben mert 26 yasindayim ve yasamimi hollandada surdurmekteyim,Size daha once cesitli hikayelerimi yazmistim.Devamli posta kut
0
seks hikayeleri
Karım Ve Annesi
Evliliğimiz 2 ayında kayın pederi kayıp ettik. Eşim 2 kardeşlerkendisi ve abisi abisi işlerinden dolayı istanbulda yaşıyor. Mecburen kaynanam bizmle k
7678
seks hikayeleri
Emel
Selam ben kenan,25 yaşındayım ve antalyada yaşıyorum size başımdan geçen harika bir anımı anlatmak istiyorum.. ben bir market işletmekteydim bundan ya
2141
seks hikayeleri
Ev Arkadaşım Meriç
ev arkadasim aslinda hic gay iliskim olmamisti ama arkadasim beni coktahrik ediyoduevde donsuz geziyo got deligini aciyo kasiyo arada parmakliyodukend
1984
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :