Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

azgın anal sikişler Etiketi


azgın anal sikişler azgin_anal_sikisler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
nişanlımın kuzeni nazlı ve baldızım
nişan bitmiş kelenler dağılıyordu yolcu ettik akşam üstü halam komşu köyde kalıyordu onu bırakacaktım nazlı ben de gelecem dedi bıraktık nazlı bir yıl
1419
seks hikayeleri
50 Yaşındaki Genç
Mrb.ben lafı fazla uzatmadan konuya geçmek istiyorum.bir gün teyzemlere yemeğe gitmiştim gittiğimde yan tarafta oturan amca da vardı 50 yaşlarında idi
5574
seks hikayeleri
Havuzda Seks Başka
 Selam ben ankaradan arkadaşlar bu yaşanmış bir anıdır Bİr hafta içi havalar sıcakken havuza gidecek kız arkadışımı alıp onu gölbaşındaki havuza
1856
seks hikayeleri
Rus Saunasinda Kiz Arkadasimla
Rus saunasında kız arkadaşımla Merhaba adım nurcan. Yurt dışında yaşıyorum. Sitenizi tesadüfen buldum ve siteniz güzelmiş hikayelerin bazıları çok ho
2081
seks hikayeleri
Dolu Otobüsleri Tercih Ederim
Ben göt hastasıyım İşe gidi gelirken hep dolu otobüsleri tercih eder ve forta başlarım.Yine işten çıkmış eve dönerken dolu otobüs beklemeye başladım.G
3660
seks hikayeleri
Bahçedeki Köpeğim Tom
Bir gün Evde kimseler yoktu.. Evin arka bahçesinde köpeğimiz tomun kulubesi vardı.. Biraz köpekle oynayayım diye arka tarafa gittim.. köpek kulubesin
5414
seks hikayeleri
35lik Tulay
35`lik Tülay Merhaba ben 17 yaşında o zamana kadar hiç miilli olmamış bir gencim.üst kat komşum olan tülay adında 35 yaşında büyük memeleri olan bir
2366
seks hikayeleri
zenci kızıma fena geçirdi
slm ben ist tn recep evli ve bi kız babasıyım kızım hazal 17 yaşnda bi lise öğrencisi ve özel bi kolejde eğitim görüo.kızım oldukça güzel ve çok sexi
78054
seks hikayeleri
Ne Kızdı Ama.....
Merhaba adım ali 17 yaşındayım. bigün ewde yalnız başıma tw izliyodum. bi ara zil çaldı we komşu kızı beni aşağıya dawet etti bende onu içeri dawet et
1337
seks hikayeleri
tamda karımdan sıkılmıştım ki ?
Slm sevgili arkadaşlar sizlere başımdan geçen gerçek ve ibret verici bir hikaye yazmak istiyorum inanan inanır inanmayan inanmaz. Ben 30 yaşında 8 ay
2193
seks hikayeleri
Evleniyorum
Daha Henüz 13 Yaşındaydım Komşunuzub Kızı Vardı Aleyna Diye Oda 7 Yaşındaydı O Zamanlar Ağbimin Porno Filimlerini İzlerdim Bir Gün İzliyordum Adam Ken
3448
seks hikayeleri
Esra Ablanın Kölesiyim
İlkokul ve ortaokuldayken şubat tatillerinde dayıma giderdim. Gündüzleri evde dayımın kızı Esra ablayla kalırdık. Esra abla benden 4 yaş büyüktü, çocu
3522
seks hikayeleri
Harika Tatil
Ben ve iki arkadaşım o yaz tatilimizi geçirmek için Avşa Adasına gitmiştik. giderken büyük hedeflerimiz vardı, yılların yalnızlığını gidermek istiyord
0
seks hikayeleri
Ablamın Sütlü Memeleri
Merhabalar,bende sizler gibi sıra dışı bir hikayemi paylaşmak istedim.Ben 29 yaşında 1.80 boylarında kumral yeşil gözlü yakışıklı sayılabilecek bir ge
15410
seks hikayeleri
arkadaşımın sevgilisiyle
selam ben istanbul teknik üniverstesinde okuyan 167 boylarında beyaz tenli kendine özen gözteren bir kızım. daha doğrusu kızdım. memleketim izmire git
2084
seks hikayeleri
erkeksiz ailede tek olmak
SELAM ARKADAŞLAR NERDEN BAŞLIYACAGIMI BILMIYORUM AMA HAYATIMDA ILK DEFA BOYLEBIRSEY YAZIP PAYLAŞICAM GERÇI ISIMLER FALAN FARKLI AMA YINEDE BI GARIP BE
7482
seks hikayeleri
Annemin Ince Çorapları
İsmim Kenan.18 yaşındayım.Çocukluğumdan beri Kadın çoraplarına karşı bir ilgim var. Annem 37 yaşında. Porno yıldızlarını aratmayacak kadar seksi arzul
9422
seks hikayeleri
YAKISIKLI_izmirlijigolo5
Meraba ben izmirden hakan 17 yaşındayken olan olay ve başımdan geçen bi olayı size anlatacam okulda tanıştığım banuyla sexs hayatımı devam ettirmek i
1356
seks hikayeleri
Ego Otobüsünde
benim hikayem biraz kısa aslında otobüste bir kıza dayanmak hoşuma gidiyor ama o gün öyle olmadı sabahın erken saatindeydi ama herkezin gittiği yöne d
2476
seks hikayeleri
Cin Isi Japon Isi Sok Siki Bitir Isi
Çin İşi Japon İşi Sok Siki Bitir İşi..... Anlatacağım hikeye adanın zulum bir ilçesi olan ceyhanda geçmiştir yıl 2004 ün ekim ayının yağmurlu bir gün
4886
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :