Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

aileiçiporno Etiketi


aileiçiporno aileiciporno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Bana Abla Deme
Üniversite pek de beklediğim gibi çıkmamıştı bende zaten pek meraklı değildim o ortama aklım nedense benden 2 yaş küçük serkanda kalmıştı.annemin bir
3070
seks hikayeleri
evli ama orospu aslıyı sikişim...
ben mustafa. 30 yaşındayım. bir şirkette çalışıyorum. aslı adında çok açık seçik giyinen evli bir iş arkadaşım vardı. bana çok sexi bakışlar atıyordu
5697
seks hikayeleri
Sıcaktaki Zevk
Slm arkadaşlar ben bursadan batuhan sitedeki hikayeleri sürekli okurdum bende anlatmak istedim kendi aracımla ufak bir kaza yapmıştım aracım servisdey
1645
seks hikayeleri
Gerçek Birileri 5
Merhaba canlarım biliyorum uzun zamandır sizlere yazamadım ama malum yaz ayı işte tatile gidiyor herkes ha ben kimseyi bulmadım tatilde işin açıkçası
1264
seks hikayeleri
Otobuste Seks
Otobüste Seks 19 yasindaydim. Belki baska yasitlarim benim cinsellikle hissettiklerimi itiraf etmeye cesaret bile edemiyorlardir. Ama ben kizlari
3770
seks hikayeleri
sex ofiste bir başka
Merhabalar millet. Ben 41 yaşında, ela gözlü, 170 cm boyunda 70 kiloyum. Başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istedim. O zamanlarda çok iş seyah
1745
seks hikayeleri
Hala Kizi
-------------------------------------------------------------------------------- Hala kızı.. Yazın Antalya`da oturan halamın yanına gitmiştim.Hala
0
seks hikayeleri
sürpriz yapayım derken....
Abimle 4-5 aylığına yurtdışından iş alarak gittik. 15 günde bir dönüş yapıyordum. Buradaki işleri de takip etmemiz gerekiyordu. Her gelişimde evin iht
14893
seks hikayeleri
KÖY
Selam benim adım emel şu an 20 yaşındayım ve oldukça alımlı biriyimdir.Sizlerle bir köy anımı anlatmak istiyorum. Orta okul 1.sınıftan 2.sınıfa geçmi
10326
seks hikayeleri
Masadan Sexe
Slm.adım engin. yazıcam hikaye gercektir fakat isimler takma isimdir.ben birgun ..... gazetesine 26 yasında 1.85 boyunda esmer tenli universite okuyan
2453
seks hikayeleri
Muhteşem Sex
Bir gün okulda beden dersinden çıkmıştım çok yorgundum ve öğle arası tatiline girecektik o sırada ben elbiselerimi çok yorgun olduğum için geç deiştir
2696
seks hikayeleri
sikicimi buldum
Ben Ankara’da bir magazada ise baslamıstım ve daha işe yeni baslamanın verdiği heyecanla pek o kadar seks konusunu düşünmüyordum . Taki birgon bayan e
2868
seks hikayeleri
Yarim Kalan Tecrube
Yarım Kalan Tecrübe Size ilk tecrübemi anlatıcam. Ortasondaydım ve okulların kapanmasına az bir zaman kalmıştı, sınıfın kaşarlarından neşe diye bir k
918
seks hikayeleri
arkadaşım aslıyla
Slm arkadaslar ben doğukan size başımdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum. 22 yaşında 1 75 boyunda 74 kilo şarışın ve oldukça çapkın biriyimdir :) L
843
seks hikayeleri
Belediye Otobusundeki Liseli Fistiklar
Belediye Otobüsündeki Liseli Fıstıklar Sizlere 11.10.2004 günü başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Saat 16:00 sıralarında Üsküdar’dan An
3626
seks hikayeleri
babmla
ben 15 yaşndym şu ana kadar beni 2 kişi skti.biri abm biri kuzenim şimdide babmla babm hep içki icer babm bi aksam geldi içkili bn yatağmdydm babm ben
37330
seks hikayeleri
Sahildeki Genç Erkekler
Merhaba gençler.. Ben 40 lı yaşlarda dul bir bayanım. Kocamla ayrıldıktan sonra cinsel fantezilerimi genç erkeklere yaşamaya başladım. Geçen hafta Ant
3843
seks hikayeleri
hayallerimi süsleyen güzel
Size çok arzuladığım bir hikayeyi yazacağım. okul yeni kapanmıştı bizim bir komşumuzun çok güzel sarışın, göğüsleri mükemmel kocaman, 17 yaşında yani
2939
seks hikayeleri
Dershanedeki Begumun Ayaklari
Dershanedeki begümün ayaklari Gecen hikayemde takma ad kullanarak da olsa gercek bir hikaye yazmistim ancak simdi yazacaklarim hayalden öte değil. (
1380
seks hikayeleri
Olgun Petekten Bal Alınır
Birgun komsular altın gunu icin bizim evde toplandılar komsularımızın hepsi gelmişti ama iclerinde birivarkı hatice evli olmasına ragmen cok guzel cok
2626
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :