Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

küçük çocuk Etiketi


küçük çocuk _kucuk_cocuk_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
üvey oglumla
ben Leyla. Ben henüz kırk yaşında muhafazakar bir çevrede yetişmiş, iyi eğitimli bir kadınım. Üniversite okumuştum. Dediğim gibi yetiştirilme tarzımda
3775
seks hikayeleri
ÇOK DARDI
ben 24 yaşında yakışıklı denıle bilecek biriyim öğretmenlik yapmaktayım anlatacaklarım size sıradan gelebilir ama benim için ilk olduğundan anlatmak i
2564
seks hikayeleri
zevkin doruguna çıktıgı an
slm ben toprak yaşım 29 size daha önce eşimi aldattıgımı yazmıştım ve aldatmanın verdişevk başlıgı ile şimdi çıktıgım kadınla ilk gurup yaptıgımız hik
1959
seks hikayeleri
maç hastası
Ben 22 yasinda universite 3. Sinifta okuyan bir erkegim. Simdiye kadar pek oyle ciddi sayilabilecek bir iligski yasamadim. Ben bir kiz gorupte evet ar
2358
seks hikayeleri
Türbanlı Anneannem Ve Teyzem
Merhabalar. Ben afyondan melih. sizlere yengem ve anneannemle olan ilişkilerimi anlatacağım. Yazdıklarımın hepsi tamamen yaşanmış, gerçek olaylardır.
49926
seks hikayeleri
Nuray Dizgici
|NURAY DİZGİCİ Nurayla evleneli ikinci senemizdi.Çocuğumuz olmuyordu.Tedavi görüyordu.O nedenle sex hayatımız hızlı idi.Korkusuzca içine patlıyor
1484
seks hikayeleri
Sperm Yiyenler
Sperm Yiyenler Ben İstanbul`a gelmişim gay sevgilimle bir gay bara gitmişiz. Erkek kıyafetliyiz ama onu içinde kadın çorabı beninmkinde g-string var.
1853
seks hikayeleri
KUZENLE MUHTEsEM GECE 2
KUZENLE MUHTEŞEM GECE - 2 Ben17 yaşında yakışıklı biriyim.Kuzenimde 16 yaşında 90-60-90 yani yaşına göre malları çok güzel.Bu olay tamamen gerçektir.
2689
seks hikayeleri
Çocukluk Aşkım
ben bir kadın doğum doktoruyum ama benim anlatacağım şey işimle alakalı değil benim küçüklükten beri tanıdığım bir kız vardı ben ondan hoşlanırdım ama
1413
seks hikayeleri
Annem Rontgenci
|merhaba ben kotlu bayan hastasıyım anlatayım biz 2 kız 3 erkek kardeşiz ben küçük olanım yaşım 17 abilerim evli ablamın biri evli diyeri yani filiz b
7245
seks hikayeleri
Meral
Onunla bir eski eser alımında tanışmıştım, yani bir müzayede salonunda. Hem de onunla müthiş bir savaşla tanışmıştım. Müzayede de çok değerli bir eser
1439
seks hikayeleri
abisi bekaretimi aldı
lise öğrencisiyim ,bu anımı ilk defa da paylaşıyorum , lise de aynı sınıfta olduğum çok yakın bir arkadaşım var ismi handan onunda bir abisi var, ha
17439
seks hikayeleri
Arzu
Son günlerde yaşadığım ilişkiyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Hikayem tamamen gerçek olduğu için ve en başından itibaren olanları anlatmak istediğim i
2059
seks hikayeleri
Bir Karanlık Bir Aydınlık
MERHABA ARKADAŞLAR. YAŞAMI; HIZ,DEĞİŞİKLİK,FANTAZİ OLAN, HAYATI VE GÜLMEYİ SEVEN, SEXİN DOYUMUNA ULAŞA BİLEN, FARKLILIK, HEYECAN VE ORGAZM DOSTLARINA
849
seks hikayeleri
Banyonun Bereketi
Ben necmettin günlerden bir gün evde sadece ablamla ben yalnızkalmıştık ailemin hepsi dügün için evde yoklardı. Ben o gün inanmayacagınız kadar kud
3947
seks hikayeleri
Okuyun Annemi
merhaba bırgün evde oturuyorken annemin tuvalete gittiğini gördüm arkasındangidip delikten amını izledim ve aynı aksam o amı düsünüp 31 cektim ve yin
9790
seks hikayeleri
Annem Ben Ablam Ve Erkek Kardeşim
selam bir ay önce başımdan geçen anımı sizle paylaşma geregi duydum nedenide cafede çet yaparken birden önümde açılan pencerede belirlenen sayfa yani
10207
seks hikayeleri
yeni üvey anne
Onsekiz yaşındayım, şu an Kayseride oturuyorum. Bundan altı ay önce evden ayrıldım. Arkadaşımla beraber yaşıyorum. Üniversite öğrencisiyim. Babam çok
70642
seks hikayeleri
BİR PARTİ DE
|Üniversite okuduğum yıllarda geçen bu ilginç macera bu gün bile hatırladıkça beni heyecanlandırır. Yurttan ayrılıp 4 odası ve kocaman salonu olan bir
2051
seks hikayeleri
Mahallemde selamlaştığım arkadaşım (o)nun ablasını öyle bi siktimki harika bi zevkti...
Selam sexhikayem okurları anlatcagım hikaye tamamen dogal ve yaşanmıştır. Adım Kadir Yasım 26 bundan 7 ay 8 ay evel gerçekleşti.Birgün Facebookta g
10988
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :