Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Küçük yaşta sex Etiketi


Küçük yaşta sex Kucuk_yasta_sex
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Taşaklarım Amını Dövüyordu
|Merhabalar sizlere anlatacağım hikaye 5 yıl önce taşındığım karşı dairde oturan çiftle ilgili. İlk taşındığım aylarda kimseyi tanımıyor ve görü
1750
seks hikayeleri
Evlı cıftler
Slm ist yanlız yasıyanşadamıyım . Cıftler aradınlar deneyım var 5307001928İsim : MelihMail : [email protected]
1450
seks hikayeleri
benim içimde bir oruspu gizliymiş
Sırayla 5 bayan, ayda bir, birimizde kahvaltı partisi yapardık. O gün 4 arkadaşımla beraber, Filiz ablaya kahvaltıya gitmiştik. Filiz ablamız 44 yaşın
4552
seks hikayeleri
Otel Odası
slm iki yıl önce eylence hayatına baya dalmıştım ama öyle pahalıveya lüx ortamlarda deyil bütcemin yettiyi pavyon ve barlarda takılırdım birgünarkadaş
1322
seks hikayeleri
5 kişilerdi
Ben 19 yaşında uzun bacaklı, iri göğüslü, beyaz tenli, sarışın, yeşil gözlü, balık etinde bir kızım. Sevişmek benim hayat kaynağım. Size başımdan geçe
2772
seks hikayeleri
beni çok yıprattı
Ben İstanbul yaklaşık 4 sene önce döndüm. Yurtdışındaydım. Bunda 8 sene önce bir Arap ülkesine kuma için gittim.Ben bir Anadolu çocuğuyum. Ailemin mad
1729
seks hikayeleri
SONRADAN GÖRMELER VE NURAY
| Kaç yıldır kocası zenginleştikçe onu ihmal ediyordu. Fakir dünyadan geldiği için zenginlik başını döndürmüştü. Normalde kapalı tesettürlü bir
2459
seks hikayeleri
Değişik Bir Tat
35 yaşında, orta halli, bekar, 1.73 m boyunda, 79 kg ağırlığında kumral biriyim. İlk gerçek seks deneyimimi 19 yaşımda yaşadım, zaman içerisinde domin
1406
seks hikayeleri
YENGEMİ AĞLATANA KADAR SİKTİM ARAYIP KIZ KARDEŞİNİ ÇAĞIRDI ONUDA SİKTİM
ÖNCELİKLE MERHABALAR ARKADAŞLAR BUNU YAZMADAN ÖNCE DÜŞÜNDÜM YENGEME SÖZ VERMİŞTİM FAKAT NERDE GÖRECEK DİYE YAZMAYA KARAR VERDİM BU İLK HİKAYEM
5702
seks hikayeleri
Kaynanamı Öyle Bir Siktimki
Ben kumral 1,85 boyunda kara gözlü 83 kiloda yakışıklı bir gencim yaşım 25.nişanlam manisalıydı ve evin tek çocuğuydu.ben ayrı bir şehirde olduğumdan
14518
seks hikayeleri
Evli2
Evli-2 değerli arkadaşlar size salim ve zeyneplerle nasıl tanıştığımı ve zeyneple ilk sikişimi daha önce yazmıştım ve siz değerli hikayeturk mudaviml
1282
seks hikayeleri
imamın karısı
İSMİM ALİAHMET inşaat mütahitliği yapıyorum işim gereği her yıl genelde yer değiştiriyorum. ankaranın beypazarı, ayaş ve nallıhan ilçelerinde 2014 yıl
4694
seks hikayeleri
Canım Patronum
ben yaz tatillerin de calışan bir öğrenciyimozamanlar 16,5 yaşlrın deyıtımbu hayadımın anısını size alatmak isderimişyerinde işler cok yoğundu ve biz
2157
seks hikayeleri
ABİMİN KACA SİKİ
ben 13-14 yaşlarında abim 17 yaşlarındayken bu hikaye Annem babam çalışıyordu.Abim okuldan gelmişti onu sabe-ırsızlıkla bekliyordum dışarıya çıkacaktı
9936
seks hikayeleri
Asker Kocamı Beklerken
Merhaba ismim Pelin 2 yıllık evli bir bayanım evlenirken eşim daha vatani görevini yapmamıştı okulunu bitirdikten sonra iş bulup çalıştı ve kısa dönem
12386
seks hikayeleri
çocukluk arkadaşım bi anda eşim oluverdi
merhabalar başımdan geçen gerçek bi olayı ve devamını anlatıcam sizlere.. İsmimi gizli tutuyorum çünkü bilnmesini istemiyorum.. Çünkü gay değilim ama
4459
seks hikayeleri
Daha Küçüktüm
Seneler önce daha okul dönemlerimde her genç gibi bizde sexsi yeni öğreniyor,öğrendikçe uygulayacak yer arıyor,bulamayınca intikamımızı elimizden alıy
8508
seks hikayeleri
NE DENEYiM AMAAAAAAA
NE DENEYİM AMAAAAAAA??? 17 yaşında liseden mezun aldum ve ünv sınavına girmedim direkt olarak skreterlik istiyordum bir işyerine müracaat ettim ve ha
2319
seks hikayeleri
Annemi Becerdim
selam ben 18 annem 40 yaşında iki yıl öncede babam vefat etti.halı sahada saat onda akşam maçımız vardı maç bitti eve geldim evden sesler yükseliyordu
8949
seks hikayeleri
Lolita Kardeş
O sene 22 yaşındaydım. Kardeşim melisin de doğum günüydü. O gün o da 16 yaşna basıyordu... O sene onun daha bir olgunlaştığını hissediyordum... Biz on
21264
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :