Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Azgın kaynanam ve baldızım Etiketi


Azgın kaynanam ve baldızım Azgin_kaynanam_ve_baldizim
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
karı koca ikisinide
selam ben mehmet Sizlere cok ilginc bir olay anlatacagim. Belki inanmayacaksiniz ama hepsi gercek. Siz hic grup seks yaptiniz mi? Ben yaptim. Hem de b
4527
seks hikayeleri
ece ile sevişmemiz
Merhaba ben gökce.lise 2 ögrencisiyim.arkadaslarım cok güzel oldugumu söyler her zaman.Benim gibi güzel bide ece diye arkadasim var.etegini iki kere k
763
seks hikayeleri
Ben ve Aynam - 3
Ben her halde derdimi anlatamadım. seksi bilmiyorum, yaşamadım ne yapmalıyım, neler yapabilirim diyorum, gelen maillerin büyük bir çoğunluğu birlikte
2850
seks hikayeleri
Yeni Mutluluklara
Yeni Mutluluklara MERHABAsex hikayeleri okuyucuları uzun bir aradan sonra yine size gerçek anımı anlatayım daha önce arkadaşımı ilk kez siktigimi yaz
775
seks hikayeleri
AZGIN LİSELİ BAKİRE
Slm arkadaşlar ben erhan namıdeğer duayen sexin duayeni, sizlere 15-20 gün önce azgın asker karısı yelizi harika sikşimi yazmıştım, ilk defa yaşadığım
9174
seks hikayeleri
Çok Hızlıydı
24 yaşında gizli bir gayım,dışarıdan hiç belli olmaz ama sikilmek için yanıp tutuştuğumu çok iyi biliyorum,yine böyle azdığım günlerden birinde intern
2101
seks hikayeleri
Birşey Olmaz
Merhaba ben Esra, evliyim ve iki çocuğum var. Bundan üç yıl önce yaşadığım, fakat hiç unutamadığım bir anımı sizlerle paylaşmak istedim. O yıl Kuşadas
2275
seks hikayeleri
Kapalı Spor Salonunda Grup
Slm ben bursadan emre boyum 1,78 kilom 74tür her neyse bizim mahallenin ucunda cem sultan lisesi war biz bu okulun yeğenim hakanla abonesiyiz her akşa
5953
seks hikayeleri
Ayaklarıyla Boşalttı
Ben 25 yaşında ve 1.96 boyunda Türk genciyim ve kendimi bildim bileli ayak fetistiyim ve çıktığım bütün kadınlar bana ayaklarını yalatıp koklatmaktan
1216
seks hikayeleri
Gelecekteki Eşim
| MRb ben çorumdan A.... bu olay 1 hafta önce yaşndı. çıktığım kızla geziyordk tel.i çaldı annesiymiş evden çıkmş dedi gexmeye devam ettk gidebilirm
2875
seks hikayeleri
Benim Adım Arzu
Mehabalar ben arzu 1974 kırıkkale doğumluyum evliyim size başımdan geçen seks hikayelerimi anlatacağım eşimden başka beni ilk olarak kayın biladerim s
4070
seks hikayeleri
Onun Gotu Bir Baska
Onun Gotu Bir Baska.... slm dostlar.ben 17yasinda bir gurbetci gencim.size gecen hafta basimdan gecen olayi paylasmak istedim.birgun eski sinif arkad
1931
seks hikayeleri
Saf Ama Ateşli
Size basımdan gecen bir hikayeyi anlatıcam hayatında daha once hiç beraber olamamıs bir kızı anlatıcam bu kızın adı BAHARTAS GİBİ GÖTÜ vardı birgun bu
1957
seks hikayeleri
Film Şeridi
Merhaba diyerek başlayayım acıklı hikayeme .Ben küçük bir kasabada tek katlı ,bahçeli bir evde anne ve babamla yaşayan 18 yaşında , güzelce bir kızdım
2860
seks hikayeleri
Neye Niyet Neye Kismet
Neye Niyet Neye Kısmet Merhaba arkadaşlar. Geçirdiğim o muhteşem günleri sizlerle paylaştığımdan beri epey bir zaman geçmişti. Bu arada sizlerden o k
1337
seks hikayeleri
Kızışmış amlar
Selam,ben Aslı.19 yaşında renkli gözlü esmer 1.70boylarında 55kilo bi bayanım.Ege Üniversitesinde öğrenciyim.Evde tek başıma yaşıyorum.sıcak bi yaz gü
1713
seks hikayeleri
Artık Bir Efendim Var 5
Efendimin emri üzerine vücudumdaki kıllardan kurtulmak için çaba sarf ediyordum ama bunu yapmak kolay değildi, kalıcı olabilmesi için epilasyon gereki
1519
seks hikayeleri
Travestiye pasif oldum
Selam yasim 34 malatyaliyim antepte kaliyorum anlatacagim olayi iki qun once yasadim telefonda. Nette dolasirken travestinin bir erkegi siktigini gord
13464
seks hikayeleri
üçünü çok kötü siktik
Ben çağlar yanımda 2 arkadaşım daha var. Mert ve hasan bu bizim maceramiz. 18Yaşındayım. Birgün arkadaşlarla parti vermek istedik. kızları çağrdık
5891
seks hikayeleri
Onunla Bir Başka
Merhabalar ben hale başımdan geçen bir olayı sizere anlatmakistiyorum bundan 2 yıl evveldi ben ve abim ailemle antalyada teyzemlere tailegitmiştik ben
2232
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :