Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ASHLYNN BROOKE Etiketi


ASHLYNN BROOKE ASHLYNN_BROOKE_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Nilayla Işyerinde
Merhaba, ben 22 yaşında bir gencim. Sizlere çalıştığım işyerinde Nilay ile yaşadığım olayları anlatacağım. Nilay benimle aynı işyerinde çalışan, 30 ya
1250
seks hikayeleri
Donemedi
Dönemedi Yeni actığım ofisimde çelıştırmak için bir bayan eleman aramaya başladım gelen giden derken birisini işe aldık benim için fiziği felen öneml
1347
seks hikayeleri
BAKİRE TEYZE KIZI
 merhaba sevgili okurlar.size başımdan geçen enfes bir olayı anlatma istiyorum umarım beğenirsiniz.birgün teyzemlerde otururken enişte ve teyzem
3803
seks hikayeleri
Hayatımdaki Üç Ahmet
Hayatımdaki Üç Ahmet Hayatıma on kadar erkek girdi ve bunların toplam giriş sayısını bilmiyorum. Biseksüel bir erkeğim. Uyarılmadıkça kadın yanım ç
1237
seks hikayeleri
Ilk Lez Iliskim
İlk Lez ilişkim :) Ben 19 yasında yakısıklı bi erkeğim.üniverste öğrencisiyim.yazları istanbulda bi mağzada teknik servis elemanı olarak calışıyorum.
2220
seks hikayeleri
Betülün Çığlığı
Ben 35 yaşlarında içine kapanık işiyle uğraşan hali vahti yerinde bir insanım. Bir hastanede yöneticilik yapıyorum. işim gereği bazen geceleri geç saa
2908
seks hikayeleri
Balık Etli Teyzem
Teyzem balık etli 33 yaşında afettir ve ben ona tam 5 yıldır bitiyorum. 5 gün önce annemler artık yaz geldiği için tatile gittiler, babamda onları tat
3437
seks hikayeleri
Cemal Amca
Cemal Amca merhabalar, ben furkan Çarşamba akşamı, işten çıktım, eve tam girmek üzereyken merdivenlerde, cemal amcayla karşılaştık, bayağı bir ho
5240
seks hikayeleri
ÖNCE ANNEMLE
| KÜÇÜK BİR BELDEDE YAŞIYORDUK BABAM KAÇAK SİLAH ALIŞ VERİŞİ YÜZÜNDEN CEZA EVİNE GİRMİŞ ANNEMLE YALNIZ KALMIŞTIK ANNEM BABAMIN İKİNCİ KARISI OLDUĞUND
11312
seks hikayeleri
yakışlı genç körpe güzel
merhaba adım Dilek 20 yaşındayım benim en büyük fantazim evin içindevucudumu göstermek ve ailemin diğer fertlerini çıplak görmek. ben istiyorum kievin
2089
seks hikayeleri
Ingilizce Hocam Istedi Bende
Ingilizce hocam istedi bende................... önce kendimden bahsedeyim 1.73 boyunda 63 kiloyum bir gün ingilizce hocamız okula yeni saç modeliyle
2412
seks hikayeleri
Sınav Teşekkürü
Serapın üst katımıza taşınması iki sene önce idi.Zamanla merhabalaşmalar sonunda sohbet eder olmuştuk.Yeni boşanmıştı ve kızının eğitiminin aksamasınd
3155
seks hikayeleri
kadınla aramda 20 yaş vardı ama yinede
Şu anda 34 yaşındayım ve evliyim. Sizlerle paylaşmak istediğim hikayem 23 yaşımda bekarken başıma geldi. bunu şimdi anlatoyorum çünki bu siteye iş yer
1480
seks hikayeleri
Hocam O Ne Kalça
ben 19 yaşında yakışıklı bir gencim bu olay 1 sene önce olmuştu o zaman lafı uzatmak istemiyorum ve hikaye ye başlıyorum o zaman lise 3 deydim bi muha
2449
seks hikayeleri
Dananın Amı+yengemin Amı
Size 1 ay önce yaşadığım bir anımı anlatacağım.yaz tatili için köye gitmiştim.köyde her istediğim an sikecek birisini bulamadığım için genellikle 31 ç
25288
seks hikayeleri
Tesellli Etmenin Ne Faydasi Var
Tesellli etmenin ne faydası var Bundan bir yil önce arkadasim hasan`la birlikte karum`da dolasiyordik. O sirada en yakin arkadasimizin kiz arkadasi t
1084
seks hikayeleri
Ablam ben ve göt deliği
herkeze hikayeme baslamadan önce adim hakan yasimda 18 bu olay basima yaklasik iki ay önce geldi benim 21 yasinda 1.78 boylarinda cok seksi bir ablam
5394
seks hikayeleri
zengin ve dul
Merhabalar ben 19 yaşında kuaförde çalışan,fiziği düzgün birgenç kızım. Kuaföre sık sık gelen orta yaşın biraz üzerinde,bakımlı,dul bir bayan vardı. H
3248
seks hikayeleri
Yengem Ve Toni
Mrb sevgili hikaye sever arkadaşlar sizlere daha önce köpeğimle başımdan geçen olayı anlatmıştım.Şimdi ise sizlerle paylaşmak istediğim olay daha fark
10851
seks hikayeleri
ARKADAŞIMIN KIZKARDEŞİ
slm başımdan geçen olayı sizlereanlatıcam. ogün  işten çıkışta arkadaşım cem lere gitmiştim  cemlerde oturuyorduk bilgisayarda internettenpo
2085
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :