Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

15 yaşında porno izle Etiketi


15 yaşında porno izle 15_yasinda_porno_izle
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Hata mı?
50 yaşındayım ama yaşıma göre epeyce genç ve çevik bir erkeğim. Sizlere başımdan geçen çok özel bir olayı anlatmak istiyorum. Bunları anlatmak benim i
2954
seks hikayeleri
VOLKAN VE KARISI
|Volkan ve Hüseyinle yaşadığımız o geceden sonra bir iş için Ankaraya gittim.Volkan ve ikinci eşi Elena beni havaalanından aldılar.Elena çok seksi,iri
1800
seks hikayeleri
Muhafazakar kapalı hanımlarla tanışmak isterim.
Merhaba 40 yaşında İstanbul'da yaşayan bir beyim. Karşılıklı güven sağlayabileceğimiz ve yaşıma uygun türbanlı kapalı hanımlarla tanışmak isterim. Tan
1063
seks hikayeleri
Karim
Karım Slm ben almanyadan üniversiteli berkant. Size bundan iki yil önce tanistigim karimi anlatacagim. Adi anita. Bir alman. Uzun boylu, sari sacli,
2015
seks hikayeleri
Ilk Deneyimim
Merhaba, Ben 14 yaşında bir kızdım. Adım Aytül. İlk deneyimimi en iyi arkadaşımın doğum gününde yaşadım. Doğum günü gayet güzeldi. Hoşlandığım çocuk d
4038
seks hikayeleri
BAKİRE SEVGİLİM
Merhaba size basimdan gecen bir olayi anlaticam ben cok sehat eden biriyim niye bir gun is icabi bulgaristana gitmem gerekiyor du ve ben de hemen hazi
1560
seks hikayeleri
Aman Tanrım
|slm ben 15 yasında bir gencim bu olay benım ilk deneyimim bir gün evde teyze kızımla birlikte oturuyorduk canımız sıkıldı filim izleyelim dedik teyze
2508
seks hikayeleri
ünlü biriyle yatmak
Slm.size başımdan geçen inanılmaz bir olayı anlatacağım.Yalnız isim vermeyeceğim.Bulunduğum ilden istanbula bir arkadaşımın yanına gezmeye gitmiştim.a
3042
seks hikayeleri
ögretmenimle
Ben emrah. buradaki yazıları oukyunca anlatma isteği doğdu bendeyaşadığım olayları ben şuan lise sona gidiyorum ilçeden şehire geldiğimdeoluyor.Neyse
2517
seks hikayeleri
haşırt diye soktu
merhabalar ilk once..ben 20 yasinda bir gencim..babam emlakcidir bende onun yaninda calisirim genelde..kisa bir süre once babamin is yerine bir bayan
3618
seks hikayeleri
Kocasini Aldatti
Kocasını aldattı :) Üniversite yıllarındayken, bir gün yolda yürüyordum karşıdan 2 çift geliyordu.. İstemeden olsa gerek yolda yürürken çarpıştık..
5937
seks hikayeleri
DERSİMİZ SEKS
Merhaba Arkadaşlar Ben Edizcan Ve Bursadan Size 1 Yıl Önceki Okul Sex Mi Anlatıcam Okul Yıllarında Ben Ve En İyi Arkadaşım Çiğdem vardı Vede Onunla Ço
1339
seks hikayeleri
Sexin Alasi
Sexin alasi Ben 10 senelik evli bi bayanim size 5 sene evelsi basimdan gecen bi olayi anlaticam. Kocami cok seviyordum ama aldigi kilolar ve bakimsiz
2031
seks hikayeleri
terasta sikişme
Evimiz teras kattaydı ve bitişik iki daire vardı.O gün sevgilimle msn de sohbet ederken o kadar azmıştım ki bunu mutlaka yakışır bir finalle bitirmem
3993
seks hikayeleri
kocama kızınca olanlar oldu
İki yıl önce İskenderuna gelin olmuştum.Kocamın işi dolayısıyla oradaydık.Biz Bursalı yız.Bütün akrabalarımız memlekette kalmıştı.Bursa’da kimse
6099
seks hikayeleri
Chatten Gelen Fantazi
Selam ben kaan 32 yaşında bekar istanbulda yaşayan özel bir şirketteyöneticilik yapan neşeli ve espirili biriyimdir nete sık girerim bundan 6 ayönce g
953
seks hikayeleri
BİRDEN OLDU ANLAMADIM
|komşumuz ayla teyze sık sık bize gelirdi ben 22 yaşında istanbulda oturan sekse çok düşkün porno film arşivi yapan biriydim ayla teyze bize gelir di
2694
seks hikayeleri
ne aletmiş be
izmirde lis ikinci sınıftaydım. şuşe isimliğ bir exebiyat öğretmenimiz vardı. çok seksiydi. ben ise kısa boylu olmama rağmen dolgun göğüslü ve kalçalı
346
seks hikayeleri
Anemın Acı Cekısı
Ben 19 yaşımda ailemin tek cocuğuyum bir gün babam işteyken bende okuldan gelmiştim o zamanlar yaz ayındaydık ve ev cok sıcaktı annemde evde temizlik
0
seks hikayeleri
Müşterimin Karısı
slm ben 15 senedir inşaat malzemeleri satan bir firmada pazarlamacı olarak çalışmaktayım anlatacagım hikaye bundan 4 yıl kadar önce gerçekleşti istanb
1779
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :